maanantai 9. syyskuuta 2013

~Rakkaudella minä

mä rakkaudella tätä teen, ja mitä saan siitä käteen?

kaiken pahan ja paskan niskaa,ja se jos mikä satuttaa.

pahamieli pysyy pitkään, eikä sitä helpota mikään.

Paitsi sä jos tuut mun lähelle, pyydät anteeks ja pistät kätesi mun kädelle.

alotettaisiin meidän taipale uudelleen, ja istuttaisiin auringon laskussa suudellen.

olisimme aivan kahden,mieti sinä ja minä keskellä rakkauden.

Eläisimme päivän kerrallaan, eikä mietittäisi tulevaa ollenkkaan.

Haluaisin vain olla sun vierellä, millään muulla ei ole väliä.

Annat valoo mun elämään, Mun ei tarvii pelätä pimeää.

silloin kun sinä olet siinä olen turvassa, olen pahalta suojassa.

Tule takasi, lupaan että unohan menneet ja annan kaiken anteeksi.

Et sä ollu ainoo syy meidä eroo, mun pitäis oppii tunteistani sulle kertoo.

En avaudu enää kellekkään muulle, pistän käteni suulle.

Vannon tämän koko sydämmestä, vain yhdestä syystä.

Se olet sinä, rakkaudella minä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti